PMC | Tratamente de combatere a ţânţarilor în perioada 6 – 12 iulie 2021

PMC | Tratamente de combatere a ţânţarilor în perioada 6 – 12 iulie 2021

Primăria Municipiului Călăraşi vă informează că în perioada 6 – 12 iulie 2021 se vor efectua tratamente de combatere a ţânţarilor (adulţi şi larve) atât prin tratament avio cât şi terestru, pe domeniul public al municipiului Călăraşi.

Tratamentul avio se va efectua în intervalul orar 0600 - 1100 iar cel terestru în intervalul 2100 - 0500, în funcţie de condiţiile atmosferice fiind posibilă prelungirea perioadei (fapt ce va fi comunicat ulterior).

Substanţele active folosite sunt: Permetrin, Cipermetrin, Tetrametrin, Piperonil Butoxide, Deltametrin, Esbiotrin, Bacillus Thuringiensis.

Precizăm că tratamentele se vor desfășura în condiții corespunzătoare, pe raza municipiului Călărași, respectând prevederile legale de protecție a mediului, a sănătății și securității populației.

Primar,

Marius Grigore Dulce                                                                

Recomandări ANSVSA pentru evitarea apariţiei toxiinfecţiilor alimentare în perioadele cu temperaturi ridicate

Recomandări ANSVSA pentru evitarea apariţiei toxiinfecţiilor alimentare în perioadele cu temperaturi ridicate

Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor recomandă populaţiei ca, în perioadele cu temperaturi ridicate, să acorde atenţie modului în care păstrează sau prepară alimentele şi a locurilor de unde acestea sunt cumpărate.

Achiziţionarea şi depozitarea alimentelor

Astfel, consumatorilor li se recomandă:

- Să cumpere produse alimentare numai din locuri sau spaţii înregistrate sau autorizate sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, pentru că le oferă garanţia unor produse sigure, care au fost obţinute în unităţi autorizate/înregistrate aflate sub supravegherea medicilor veterinari oficiali/inspectorilor oficiali din cadrul ANSVSA, sunt controlate sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor şi care sunt depozitate în condiţii corespunzătoare de temperatură şi igienă;

- Să nu cumpere produse alimentare expuse la vânzare în locuri şi condiţii necorespunzătoare (pe stradă, din portbagajul maşinilor etc.) cu atât mai mult în cazul alimentelor uşor perisabile - carne, peşte, ouă, lapte şi produse lactate;

- Să aleagă alimentele cu atenţie, ţinând cont de aspect, miros, termen de valabilitate);

- Să ia în considerare temperatura la care trebuie păstrate alimentele ce necesită păstrare la rece;

- Să verifice prospeţimea în momentul achiziţionării - să nu cumpere alimentele cu miros neplăcut sau având culoarea, consistenţa modificată sau care prezintă mucegai pe suprafaţă;

- Să nu cumpere produse care poartă indicaţiile "păstraţi la frigider", "păstraţi la rece" sau "păstraţi în congelator" şi care nu au fost depozitate în condiţii de refrigerare sau congelare.

- Cât mai repede posibil după cumpărare, alimentele de origine animală să fie introduse în frigider, unde se păstrează astfel: carnea refrigerată, laptele, produsele din lapte şi ouăle, la o temperatură de refrigerare de preferinţă între 0 grade C+4 grade C şi separat în funcţie de categoria de produs, iar carnea congelată la o temperatură cât mai scăzută, respectiv sub -18 gradeC;

- Să ambaleze separat alimentele care urmează a fi depozitate în frigider şi să le menţină în decursul perioadei de valabilitate, la temperaturile indicate pe ambalaj;

- Să păstreze alimentele gătite în recipiente acoperite;

- Produsele care au fost decongelate să nu se recongeleze, pentru a fi preparate sau consumate ulterior;

- Să îndepărteze alimentele alterate, care sunt o sursă de contaminare pentru celelalte alimente;

- Să spele bine fructele şi legumele înainte de a le depozita în frigider şi înainte de a le consuma.

Controale pentru respectarea normelor sanitare veterinare şi siguranţa alimentelor

Inspectorii din cadrul Direcţiilor Sanitare Veterinare şi pentru Siguraţa Alimentelor judeţene se vor asigura că agenţii economici vor respecta:

- evitarea expunerii pentru vânzare a produselor de origine animală în locuri sau spaţii care nu asigură temperaturi adecvate şi condiţii de igienă corespunzătoare;

- condiţiile de manipulare, depozitare şi transport ale produselor de origine animală în toate unităţile autorizate sau înregistrate sanitar veterinar şi, în mod special, a produselor perisabile (carne proaspătă, carne tocată şi carne preparată, produse din carne, peşte, ouă, lapte şi produse din lapte);

- măsurile privind reţinerea oficială, denaturarea şi distrugerea produselor de origine animală alterate sau depreciate pe timpul transportului, distribuţiei, depozitării sau comercializării;

- asigurarea temperaturilor adecvate pentru menţinerea lanţului frigorific în timpul transportului, depozitării şi expunerii la comercializare;

- interzicerea comercializării şi punerii în consum a cărnurilor care nu sunt inspectate, ştampilate şi certificate sanitar veterinar.

Call Center ANSVSA pentru reclamaţii

Consumatorii pot sesiza nereguli din domeniul siguranţei alimentelor, apelând gratuit, din orice reţea de telefonie, numărul de telefon al Call Center-ului ANSVSA: 0800 826 787.

Serviciul Comunicare şi Logistică Documentară

CNAS | Noi reglementări privind modul de acordare a concediilor medicale

CNAS | Noi reglementări privind modul de acordare a concediilor medicale

La solicitarea Ministerului Sănătăţii şi a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Guvernul României a aprobat în şedinţa de astăzi, 30 iunie a.c., o Ordonanţă de Urgenţă care cuprinde o serie de măsuri privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate menite să vină în sprijinul persoanelor asigurate aflate în incapacitate temporară de muncă.

Actul normativ prevede reglementări care conduc la echilibrarea veniturilor alocate bugetului FNUASS cu costurile reale suportate de fond pentru plata indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate. În acest sens, baza maximă de calcul lunară al indemnizaţiilor de asigurări sociale, în cazul persoanelor fizice care nu realizează venituri şi se asigură opţional pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate se determină ca medie a veniturilor brute lunare din ultimele 6 luni ale celor 12 luni din care se constituie stagiul de asigurare, până la limita valorică lunară a 3 salarii minime brute pe ţară (în prezent, limita este de 12 salarii minime brute pe ţară lunar). Vor fi exceptate de la această regulă persoanele care se asigură opţional pentru a beneficia de concedii şi indemnizaţii pentru maternitate, pentru care baza maximă de calcul lunară a indemnizaţiilor se determină ca medie a veniturilor asigurate din ultimele 6 luni ale celor 12 luni din care se constituie stagiul de asigurare, până la limita valorică lunară a 12 salarii minime brute pe ţară garantate în plată, stabilite potrivit legii.

Persoanele fizice care nu realizează venituri din salarii se pot asigura opţional în sistem, pe bază de contract, pentru a beneficia de concedii şi indemnizaţii, numai în baza declaraţiei fiscale depuse în vederea plăţii contribuţiei de asigurări sociale de sănătate.

De asemenea, se asigură punerea în aplicare a Deciziei Curţii Constituţionale nr. 244/2021, în sensul stabilirii faptului că asiguraţii au dreptul la concediu şi indemnizaţie pentru îngrijirea copiilor cu afecţiuni grave în vârstă de până la 18 ani, nu până la 16 ani, cum a fost reglementat până în prezent.

Persoanele care se deplasează în interes personal în zone în care există epidemie, risc epidemiologic sau biologic cu un agent înalt patogen, deşi cunosc aceste condiţii la momentul iniţierii deplasării şi care, la întoarcerea pe teritoriul României, pentru a nu deveni factori de risc pentru persoanele cu care vin în contact, intră în concediu de carantină, vor beneficia de indemnizaţie suportată din FNUASS pentru o perioadă de 5 zile, faţă de 14 zile, cum a fost prevăzut până acum.

Noul mecanism de acordare a certificatelor de concediu medical prevede evaluarea stării de sănătate şi monitorizarea pacienţilor, în vederea recuperării capacităţii de muncă a persoanei asigurate şi reinserţiei socio-profesionale a acesteia. Astfel, medicii curanţi vor întocmi unui plan de urmărire a evoluţiei bolii, iar perioadele de concediu medical pentru fiecare episod de boală se vor acorda în cel puţin două etape.

"Toate aceste reglementări au ca scop respectarea drepturilor la concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate în mod echitabil, dar şi gestionarea corectă şi eficientă a costurilor suportate din FNUASS", a declarat Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS.

Reglementările vor intra în vigoare începând cu data de 1 august a.c, dată până la care se vor actualiza şi normele de aplicare ale actului normativ aprobat azi, pentru a asigura implementarea unitară la nivel naţional.

Biroul de presă

CLSU | Hotărârea nr.10 / 30.06.2021 privind stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în municipiul Călăraşi. Noi măsuri de relaxare

CLSU | Hotărârea nr.10 / 30.06.2021 privind stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în municipiul Călăraşi. Noi măsuri de relaxare

Întrunit miercuri, 30 iunie, în şedinţă extraordinară, Comitetul Local pentru Situaţii de Urgenţă a adoptat Hotărârea nr.10 din 30.06.2021 privind stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în municipiul Călăraşi după cum urmează:

Art.1 Începând cu data de 01 iulie 2021 în municipiul Călărași se stabilesc următoarele măsuri:

  1. Activităţile instituţiilor muzeale, bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, studiourilor de producţie de film şi audiovizuală, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte, şcolilor populare, de artă şi de meserii, precum şi evenimentele culturale în aer liber se pot desfăşura numai în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. În condiţiile pct. 1, organizarea şi desfăşurarea activităţii în cadrul cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte sunt permise cu participarea publicului până la 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi cu purtarea măştii de protecţie;
  3. În condiţiile pct. 1, organizarea şi desfăşurarea activităţii în cadrul cinematografelor, instituţiilor de spectacolelor de tipul drive-in sunt permise numai dacă ocupanţii unui autovehicul sunt membrii aceleiaşi familii sau reprezintă grupuri de până la 4 persoane, iar organizarea şi desfăşurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice sau private sau a altor evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 2500 de spectatori, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, precum şi cu purtarea măştii de protecţie. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-COV 2, în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. În condiţiile pct. 1, organizarea şi desfăşurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice şi private sau a altor evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 2500 de spectatori, cu asigurarea unei suprafeţe de 1 mp pentru fiecare persoană, precum şi cu purtarea măştii de protecţie. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS – COV - 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, în condiţiile stabilite prin ordinal comun al ministrului culturii şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
  5. Se permite organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri, mese festive etc.), cum ar fi, fără a se limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, cu un număr de participanţi de maximum 150 de persoane în exterior sau de maximum 100 de persoane în interior. La stabilirea numărului de persoane în exterior sau de maximum 100 de persoane în interior. La stabilirea numărului de persoane în exterior şi/sau interior nu sunt luate în calcul persoanele care au vârstă mai mica de 16 ani;
  6. În condiţiile pct. 5 se permite organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri), cum ar fi, fără a se limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, cu un număr de participanţi de maximum 300 de persoane în interior şi cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-COV- 2;
  7. În condiţiile pct. 5 se permite organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri),, cum ar fi fără a se limita la aceste, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, până la capacitatea maximă a spaţiului în exterior, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 şi au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-COV- 2;
  8. În condiţiile pct. 5 se permite organizarea de evenimente private aferente meselor festive, cum ar fi, fără a se limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de venimente, până la capacitatea maximă a spaţiului în exterior sau în interior, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 şi au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
  9. Se permite organizarea de cursuri de instruire şi workshopuri pentru adulţi, inclusive cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene, cu un număr de participanţi de maximum 150 de persoane în interior şi de maximum 200 de persoane, în exterior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, cu purtarea măştii de protecţie şi cu respectarea normelor de sănătate publică stabilite în ordiunl ministrului sănătăţii.
  10. În condiţiile pct. 9 se permite organizarea de cursuri de instruire şi workshopuri pentru adulţi, inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene cu un număr de participanţi mai mare de 150 de persoane în interior şi mai mare de 200 de persoane în exterior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.
  11. Se permite organizarea de conferinţe cu un număr de participanţi de maximum 150 de persoane în interior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, cu purtarea măştii de protecţie şi cu respectarea normelor de sănătatea publică stabilite în ordinul ministrului sănătăţii
  12. În condiţiile pct. 11 se permite organizarea de conferinţe cu un număr de participanți mai mare de 150 de persoane în interior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.
  13. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, precum şi la terase este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00 – 02.00;
  14. Activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare, precum şi la terasele acestora, este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00 – 02.00;
  15. Măsurile prevăzute la pct. 13 şi 14 se aplică şi operatorilor economici care desfăşoară activităţi în spaţiile publice închise care au un acoperiş, plafon sau tavan şi care sunt delimitate de cel puţin 2 pereţi, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;
  16. În situaţia în care activitatea operatorilor economici prevăzuţi la pct. 13 şi 14 este restricţionată sau închisă se permit prepararea hranei şi comercializarea produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective;
  17. Operatorii economici prevăzuţi la pct. 13 şi 14 vor respecta obligaţiile stabilite prin ordin comun al ministrului sănătăţii şi al ministrului economiei, antreprenoriatului şi turismului, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
  18. Prepararea, comercializarea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice sunt permise în spaţiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepţia celor prevăzute la pct. 15, cu asigurarea unei distanţe de minimum 2 metri între mese şi participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, şi cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii, al ministrului economiei, antreprenoriatului şi turismului şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
  19. Activitatea în baruri, cluburi şi discoteci este permisă fără a depăşi 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00 – 02.00, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
  20. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi în spaţii închise în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 7 mp pentru fiecare persoană;
  21. Activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului;
  22. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de administrare a piscinelor interioare este permisă fără a depăşi 70% din capacitatea maximă a spaţiului
  23. Activitatea operatorilor economici care administrează săli de jocuri este permisă fără a depăşi 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00 – 02.00, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-COV- 2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.

Art.2. Măsurile au fost aprobate prin mijloace electronice de membrii C.L.S.U.

Art.3 – Centrul Operativ cu Activitate Temporară al Comitetului Local pentru Situații de Urgență Călărași va asigura transmiterea prezentei horăririi către instituțiile interesate, și membrilor C.L.S.U Călărași.

PREŞEDINTE

C.L.S.U. CĂLĂRAŞI

ING. DULCE MARIUS GRIGORE

PMC | Tratamente de deratizare, programate în perioada 6 – 12 iulie

PMC | Tratamente de deratizare, programate în perioada 6 – 12 iulie

Primăria Municipiului Călăraşi va executa în perioada 6 – 12 iulie 2021, tratamente de deratizare în vederea eliminării populaţiei de rozătoare de pe domeniul public, în intervalele orare 800 – 1200 şi 1300 - 1700.

Tratamentele se vor aplica doar când condiţiile atmosferice sunt favorabile, în caz contrar poate fi prelungită perioada (fapt ce va fi comunicat ulterior).

Substanţele active ale produselor utilizate sunt: difenacoum, bromadiolone şi brodifacoum, acestea fiind avizate de Ministerul Sănătăţii prin Comisia Naţională pentru Produse Biocide.

RECOMANDĂRI POPULAŢIE:

Evitaţi să circulaţi în preajma locaţiei unde se face tratament în perioada de timp şi în intervalul orar mai sus mentionate.

MĂSURI DE PRIM AJUTOR:

- În caz de ingerare, antidotul îl reprezintă vitamina K şi K1. Medicamentul trebuie administrat intravenal numai dacă apar alternări ale activităţii protrombinice şi nu preventiv.

- În caz de contact cu pielea, spălaţi imediat zona afectată cu multă apă şi săpun.

Primar,

Marius Grigore Dulce

ANOFM | Stimulente pentru angajarea elevilor şi studenţilor pe perioada vacanţei

ANOFM | Stimulente pentru angajarea elevilor şi studenţilor pe perioada vacanţei

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă reaminteşte angajatorilor că pot beneficia de un stimulent financiar lunar, în valoare de 250 lei, pentru fiecare elev şi student încadrat în muncă.

Angajarea elevilor şi studenţilor se poate realiza pe perioada vacanţelor, iar stimulentul financiar se poate acorda pentru o perioadă de maximum 60 de zile lucrătoare într-un an calendaristic, pentru fiecare elev şi student pentru care s-a încheiat contract individual de muncă. Diferenţa dintre stimulentul lunar acordat şi salariul realizat se suportă de către angajator din fonduri proprii.

Beneficiază de stimulentul financiar lunar prevăzut mai sus angajatorii care încadrează în muncă elevi şi studenţi în baza:

a) unui contract individual de muncă pe durată determinată, egală sau mai mică decât durata vacanţei, încheiat în condiţiile legii, cu normă întreagă sau, după caz, cu timp parţial;

b) unui contract de muncă temporară, numai dacă durata misiunii de muncă temporară este egală sau mai mică decât durata vacanţei.

În cazul tinerilor în vârstă de până la 18 ani, contractul individual de muncă încheiat cu durata timpului de muncă de 6 ore pe zi şi de 30 de ore pe săptămână se consideră încheiat cu normă întreagă.

Pentru a beneficia de acordarea stimulentului financiar, angajatorii trebuie să încheie o convenţie cu agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în termen de 30 de zile de la data angajării elevilor şi studenţilor.

Nu beneficiază de stimulentul financiar:

- angajatorii care încadrează în muncă elevi şi studenţi anterior datei de începere a vacanţei stabilite potrivit legii, pentru elevii şi studenţii respectivi;

- angajatorii care au beneficiat, pentru elevii şi studenţii respectivi, de stimulentul financiar prevăzut în lege pentru o perioada de 60 de zile lucrătoare în cursul anului calendaristic.

Angajatorii interesaţi se pot adresa pentru informaţii suplimentare la sediile agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă, ale căror date de contact sunt disponibile pe site-ul www.anofm.ro.

Serviciul Comunicare şi Secretariatul Consiliului de Administraţie

Free Joomla templates by Ltheme
ARENAMEDIA.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastra pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Va rugam sa cititi modul in care arenamedia.ro prelucreaza datele cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de confidențialitate.